Monday, May 3, 2010

Kerja lagi....

erm...mlsnyer nak longgarkan otot3 dan urat3 aku yg sedia tegang ni..
tp ape blh wat..poket gua dah kering!!
dalam bank pun tggl bp helai jek la ek rm aku tu..
nak check pun timbul perasaan segan dan malu la..
( mau xnye..g atm bkn nak cucuk duit..asyik check balanced jek..)
hahahaha...

Now aku lepak3 dulu..
ikhlaskan hati..kosongkan fikiran..
( sambil layan album Mirwana..boleh thn gak album diaorang ni..kira nasyid moden la.. )

Tiap3 hari keje..
gaji ciput gak...OT kena sekat..(lagi ape ek aku nak luahkan ni...erm...)
klau x keje kena blk kg..
klau blk kg kompom aku mkn tdor jek..
waahhh..metabolisme badan aku makin x stabil la..
otak makin benak..

erm...
kena keje gak la ni gamaknyer....
bla la agaknyer aku nak duduk umah or g bercuti tp duit dlm bank still mengalir jek ek??
(bla tu????aku pun x pasti...)

ok..
masa pun makin hampir ni..
aku kena siap3 dl..bersihkan segala semua kekotoran pada badan dan hati...

'Hafiz'.....!!!
think positive la...
keje3....jgn malas...bkn lama pun sementara jek!
(e'eh mana datang suara tu...mungkinkah 'Hafiz baik' yg bersuara td?)...

dah3...
baik aku gerak skarang...klau x mmg xsiap3 la...
asyik mengeluh jek...

No comments: