Saturday, September 5, 2009


FIRST STEP........................!!!!

Hari ini dalam sejarah..
akhirnya terlancar sudah blog aku ni..
majlis perasmian berlangsung tepat pkl 0030 = hr ahad..6/09/09

erm...actually..aku dah lama nak wat blog ni..
tp..biarla aku jd silent reader jek dl....
tgk seni karya..luahan..gaya penceritaan..dan serba serbi la..( not serbia k! ) yg terhasil dr idea3 bernas dan kadang3 agak x masyuk akai gak dari korang sume...
lagipun ape la sgt nak diharapkan dr seorg yg amat br dlm bidang ni..

biarla aku blajar dl..
aku pun just nak kongsi cter jek...
sbb bkn sume org nak dgr bla kita cter..
at least..dgn adanya blog aku ni dapatla kiranyer aku cter ape3 yg aku nak melalut..
korang nak bc or x it's up 2 u...

( sorry la..agak serius lak di permulaan cter ni...)

No comments: