Monday, January 24, 2011

~ Contest Pantai by mr.K ~






Ini adelah salah satu contest yang di anjurkan oleh Mr.k.


Gambar pilihan


Fuhhh..Lokasi pantai ini adalah di Port Dickson N.Sembilan. Yg sebelah aku tu my lil brother. Nampak dia lg tinggi rite? Biasala..lebihan zat aku sume aku sumbang kat dia. Hahaha.. Berbalik cter kita pasal pantai ni pula ye, actually pic ni diambil semasa kami sekeluarga bercuti di hujung tahun.. tempat kami biasa menginap ialah Residensi Hotel & Apartment klau x salah aku ejaannya..

Aku dgn adik aku ni dl mmg kitaorg xpernah ngam..Tp bak kata pepatah air yg dicincang xkan putus rite?? ntah mcm mane semakin kami mmbesar hubungan kami semakin rapat.. Aku xmalu nak mengatakan disini yg aku syg adik beradik aku & aku suka bermanja dgn diaorg walaupun aku ni abg!! hahaha..Adakalanya aku peluk cium adik aku ni tp bkn real la..just acah3 jek. hehehe! Walau bagaimanapun aku xpernah lupa tanggungjawab aku sbg abg dan aku slalu mengambil berat pasal adik3 aku..

Aku berharap hubungan kami sentiasa rapat seperti sekarang until kitaorg dah beranak cucu cicit nanti..hehehe!!

Ok..aku nak tag kat :

2) HS

Ok Siap Deh!!

7 comments:

mr.k_boy said...

salam terjah...

tq for join bro...

^^ nice picture... cerita ko mmg sweet...

budak kampong said...

~ thank'z 4 u too bro sbb anjurkan contest ni..

Unknown said...

HAHAHA. comel lah korang! gud luck. :)

mr.k_boy said...

yeah!...u r welkam..^^

budak kampong said...

AyinAyob: ape yg comelnyer???

miho amyra said...

wOw~

ok~

gud luck !
=)

budak kampong said...

Thank'z...yo!