Thursday, January 13, 2011

~ Udara Lembap..Petir & Kisah Jutawan ~

2 org mmber foreigner aku : sebelah kiri itu Jengka mari
& sebelah kanan GreenWood itu juga datang..


Hollaalalalala...

Ok3..aku xnak story mory byk..aku nak tanye ckit ni..korang tau x macam mane terhasilnyer petir?? Jeng3.. Kwuang3.. Klau tanye aku mmg aku xtau la sbb tu aku tanye korang sume.. Hahaha!

Ok ini adalah petikan perbualan rancak dan mesra ala3 pasangan gay (ala3 jek tau bkn yg real punyer) 2 org mmber foreigner yg terpaksa aku rahsiakan nama sebenar atas sbb3 keselamatan sewaktu menunggu klas yg start pkl 5pm dikala hujan lebat membasahi bumi...hoho!!

R: Aku tengok udara luar tu lembap semacam jek ek??

H: A'haa.. Kau tau x macam mane terjadinya petir? Moh abe royak kat demo..

R: Cube cter..cube cter..cube cter..

H: Udara Lembap ni la yg menyebabkan petir terjadi...Hahahaha! terer x??

R: Yeke?? damm it!! Haaiii... Hujan3 ni macam mane la ketiak aku blh basah lak ni??

H: Woii3.. Jaga3.. benda3 lembap ni boleh akibatkan petir.. Hahaha..!!

R: Cett..siuttt!!!

Selang beberapa saat kemudian...

R: Macam mane nak jadi jutawan ek??

H: Kau kena la ada strategi dowh.. Kau tau x Bill Gates tu pun pakai kereta biasa3 jek.. Dia x
menunjuk3 pun.. Ada lagi sekor spesis makhluk jutawan ni, org kedua terkaya selepas
Bill Gates.. Dia ada syarikat penerbangan jet peribadi terbesar tau??! Tp yg peliknya dia x
pernah pun naik kesemua jet dia tu...

R: Ooooooo....(wat3 muka pelik plus khusyuk).. Betul gak.. Aku ada terbaca kisah3 diaorg ni..

H: Haaa.. Klau kau nak tau lbh byk lg kau g search 'Alldiary' klau xsalah aku la.. kat ctu kau baca
la puas3.. sampai nak termuntah.. Silap3 komputer kau pun boleh meletup..hahaha!!

Aku : Dah3.. Dah nak pkl 5 ni.. callo betey.. G solat! Jap lg dah la nak siap sedia pecahkan perut
gelak sakan kat dlam klas 'Ethnik Engineering'...Hahahah!

Ok..tu jek la dulu kot wat masa ni..huhuh!!
lalaaala..coca cola..yeahhh...!!

2 comments:

Heidi Shafiq said...

hahaha.. :D

budak kampong said...

~ Lu jd model cover story wa tau!! bangga dop??